فرایند نشر آن­لاین

 

    1. روند نشر آن­لاین شما چرا و چگونه تغییر یافته است؟

 

    1. آیا فرایند نشر آن­لاین شما نهایی شده است یا قرار است تغییرات دیگری را نیز اعمال نمایید؟

 

    1. آیا نسخه آن­لاین باعث ایجاد تغییراتی در روند چاپ روزنامه چاپی شما شده است؟

 

    1. آیا قصد دارید که به موجب نسخه آن­لاین خود تغییراتی را در روند نشر روزنامه چاپی خود اعمال نمایید؟

 

    1. آیاد روند نشر شما نسبت به زمانی که کانال­های توزیع محدودتر بود منعطف­تر شده است؟

 

    1. آیا هدف شما فرایند منعطف و سفارشی­سازی شده است یا که قصد دارید فرایند نشر انبوه را بهبود بخشید؟

 

    1. آیا رابطه­ای را بین تغییر فرایند و سودبخشی شناسایی کرده­اید؟

 

    1. آیا سودبخشی بیشتر و درآمد بالاتر نتیجه­ای از تغییر فرایند است؟

 

سفارشی­سازی روزنامه آن­لاین و ویژگی­ها

 

    1. آیا هدف شما تمایز محصول است؟ چرا و چگونه؟

 

    1. آیا هدف شما رهبری هزینه/قیمت است؟

 

    1. چه ویژگی­هایی از سفارشی­سازی را به مشتریان خود ارائه می­دهید؟

 

      1. آیا هدف سفارشی­سازی فردی روزنامه آن­لاین، یک استراتژی­ آشکار و معلوم برای شماست؟

    دانلود پروژه

 

    1. استراتژی سفارشی­سازی تا چه حد در تضاد با استراتژی­ های سازمان شماست؟

 

    1. برای جذب و حفظ مشتری­های خود چه روش­هایی را به کار می­گیرید؟

 

    1. به نظر می­رسد که روزنامه­های آن­لاین، به طور کلی، بیشتر بر سفارشی­سازی فرایند تمرکز داشته اند تا سفارشی­سازی انبوه. نظر شما در این­باره چیست؟

 

    1. به نظر می­رسد که تنها روزنامه­های باتجربه دست به بکارگیری استراتژی سفارشی­سازی زده­اند. در این باره چه نظری دارید؟

 

    1. به نظر می­رسد که تنها روزنامه­هایی که در محوریت جغرافیایی وسیع­تری فعالیت می­ کنند، دست به بکارگیری استراتژی سفارشی­سازی زده­اند. نظرخود را در این­باره بیان نمایید.

 

شرایط رقابتی روزنامه­های آن­لاین

 

    1. ذهنیت شما درباره وضعیت فعلی محیط بازار اینترنت و روزنامه آن­لاین چیست؟

 

    1. دلیل خود از اینکه به سوی نشر آن­لاین رو آورده اید را ذکر نمایید؟ آیا هزینه چاپ باعث شده است که به نشر آن­لاین روی آورید؟ تا چه حد؟

 

    1. آیا در این زمینه از سوی ارگان­های دولتی از شما پشتیبانی می­گردد؟ چگونه؟

 

    1. اهم رقبای شما چه کسانی هستند؟

 

    1. این رقابت تا چه حد فشرده است؟

 

    1. این رقابت در چه وضعیتی در حال رخ دادن است؟

 

    1. دلایل خود را درباره چرایی وضعیت فعلی رقابت بیان نمایید.

 

    1. آیا تغییراتی را در وضعیت رقابت پیش ­بینی می­نمایید؟ چرا؟

 

    1. پیشرفت­های تکنولوژیکی در تصمیم ­گیری­های شما چه تاثیری دارد؟ آیا بر بازار شما تاثیر مثبتی گذاشته است؟ آیا از این بابت بازار شما مورد تهدید هم واقع شده است؟

 

    1. اطلاعاتی را در زمینه سطح تقاضا برای روزنامه خود در اختیار ما بگذارید.

 

    1. این سطح تقاضا تا چه حدی باثبات است؟

 

    1. آیا شما قادرید که این سطح تقاضا را برای روزنامه خود کنترل نمایید؟

 

    1. آیا اخیراً تغییراتی را در سطح تقاضا شناسایی نموده­اید؟

 

    1. آیا تغییراتی را در این سطح تقاضا برای روزنامه خود پیش ­بینی می­نمایید؟ چرا؟

 

    1. شرایط رقابتی

 

 

 

شماره گزاره اکنون کاملاً مخالفم مخالفم نسبتاً مخالفم نظری ندارم
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...