پروژه های پژوهشی دانشگاه ها درباره : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی تکنولوژی های پیشرفته با تأکید بر درک مشتری از ... |
![]() |
.۱۹۶
.۰۸۰
۲.۴۴۱
.۰۱۵
.۲۱۲
درک مشتری از برند
تکنولوژی
.۹۶۰
.۱۲۵
۷.۶۸۴
***
.۸۸۲
بانکهای خصوصی و دولتی: با توجه به خروجی نرمافزار آموس و سطوح معناداری رابطه روابط عمومی و بازاریابی مستقیم با درک مشتری از برند در بانکهای خصوصی به دلیل این که سطح معناداری بزرگتر از ۰۵/۰ دارند رد شده و سایر روابط به دلیل سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ میباشد تایید می شود.
قضاوت در مورد فرضیه های پژوهش (بانکهای خصوصی و بانکهای دولتی)
فرضیه اصلی
- بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه صفر: بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود ندارد.
فرضیه پژوهش: بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول(۴-۲۶) راجع بهارتباط بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید می شود.
فرضیه های فرعی
فرضیه اول: بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه صفر: بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود ندارد.
فرضیه پژوهش: بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول(۴-۲۶) راجع بهارتباط بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید میشود.
فرضیه دوم: بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه صفر: بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه پژوهش: بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول(۴-۲۷) راجع بهارتباط بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید میشود.
فرضیه سوم: بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه صفر: بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود ندارد.
فرضیه پژوهش: بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول(۴-۲۶) راجع بهارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری در بانکهای خصوصی برابر ۱۲۸/۰ و بیشتر از ۰۵/۰ میباشد بنابراین فرضیه صفر پژوهش تایید و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رد می شود، اما سطح معناداری در بانکهای دولتی برابر ۰۰۰/۰ و کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید میشود.
فرضیه چهارم: بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه صفر: بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه پژوهش: بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول ۴-۲۶ راجع بهارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری در بانکهای خصوصی برابر ۱۲۰/۰ و بیشتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش تایید و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رد میشود. اما در بانکهای دولتی فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید و فرضیه صفر پژوهش رد می شود.
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-08-04] [ 11:03:00 ب.ظ ]
|